Geplaatst op dinsdag 25 april 2017 @ 11:31 , 1675 keer bekeken
Zo was het eerst


Baasje had dit uitgefreestmaar kwam niet tot zijn recht Het board was te zacht
Geprobeerd te schilderen maar werd niks pakte niet goed en te pluizig Dus een poosje opzij gelegt
Totdat ik wat zag werken met folie Niet geschoten altijd mis
De folie eerst gekreukelt glad gerold en Lijm op en in de lijst aangebracht, en de folie erop gedaan, daana de paarden en de contouren met embossingpen omlijst
En met achterkant van een kwastje ,( is rond) voorzichtig een reliéf om lijstje gemaakt
Daarna zwarte verf erop gedaan en uitgesmeert met een papieren zakdoekje
zo ook de paarden met licht goudverf gedaan en uitgesmeert
Persoonlijk vind ik het zo mooi geworden en nooit gedacht Zo zie je maar weer Wat uit proberen zoiets kan opleveren
Ga er zeker meer mee aan de gang .Overigens wil je meer weten over werken met Folie, filmpjes staan bij video.